Samstag, 3. August 2013

Orange And Green Look

Top/ Pants/ Bag -H&M- Sandals -New Yorker-

Yesterday we went to a shopping trip to Stuttgart. It was so hot, that this trip went to be very exhausting. We visited the "Summer Festival" there too and the highlight were the little duck babys - there were so cute that everybody took pictures from them.
Today we are going to another summer festival, but a smaller one in my hometown. Fortunatelly it is not as hot as yesterday and you got the chance to enjoy the weather.

Gestern waren wir für einen Shopping Trip in Stuttgart. Es war so heiss, sodass sich der Trip als sehr anstrengend erwiesen hat. Wir waren sogar auf dem Sommerfest und haben uns dort eine kleine Abkühlung gegönnt. Das Highlight waren aber definitiv die vielen Entenbabys - die waren so süß, sodass sich Scharen um sie versammelt hatten um Photos zu machen.
Heute gehen wir wieder auf ein Sommerfest. Dieses ist aber viel kleiner und befindet sich in meiner Heimatstadt. Glücklicherweise ist es heute mal nicht so warm, sodass man das Wetter in Ruhe genießen kann.



2 Kommentare:

  1. Ach Gottchen sind die süß!!!! Da wäre ich aber auch stehen gelieben und hätte Fotos gemacht :)

    Hab noch ein schönes Wochenende!

    LG Franzi
    www.fraber-fashion.blogspot.de

    AntwortenLöschen
  2. AMAZING pics and SO cute birds:)

    Check out my new post...how to get your blog Big:)

    Have a fab weekend dear

    LOVE Maria at inredningsvis - inredning it's, Swedish for decor :)

    AntwortenLöschen

Thanks!